Soms weet je gewoon dat iets klopt, ook al kun je het niet uitleggen of verklaren. Vaak komt dan pas later het besef: daarom werkt het dus! Hoe en waarom Your Support Heroes van start-up naar een nominatie voor Sterkste Schakel Kennemerland is gegroeid, lees je hieronder.
Hoe het begon
Ons verhaal begon vier jaar geleden, in de tijd van mondkapjes, avondklok en de 1,5 meter afstand. We kenden elkaar nog maar een half jaar, maar we wisten: zij is het!
Nee, dit is geen romantisch liefde-op-het-eerste-gezicht verhaal: maar de start van Your Support Heroes.
Dapper en stoer vonden mensen ons als we vertelden dat we samen, midden in de onzekere tijd van een pandemie, een bedrijf gingen starten. Ongetwijfeld zullen sommige mensen er andere, negatieve gedachten over gehad hebben. Toch was er 1 ding zeker: deze stap moesten we zetten. Voor ons was die heel erg logisch.
Toen we net begonnen, wisten we het nog niet, maar vanaf het moment dat ons bedrijf een flinke groeispurt doormaakte, werd het duidelijk. Onze kernwaarden verbinden ons en zorgen ervoor dat het klopt. Voor ons, maar ook voor onze klanten.
Van Kernwaarden naar Klantbeleving
BedrijfsDNA is eigenlijk een gek woord. DNA zit in dieren, planten en mensen, maar niet in bedrijven. Toch? Biologisch helemaal waar, maar de term wordt veel en graag gebruikt om te laten zien waar bedrijven in uitblinken.
Heel eerlijk: wat wij doen is niet perse uniek. Maar onze persoonlijke aanpak, eigenschappen, normen en waarden als ondernemer, zijn dat wel! Dit loopt als een rode draad door ons hele bedrijf. Dat maakt dat onze klanten voor ons kiezen en onze Heroes graag met ons samenwerken.
Wij noemen deze rode draad de Your Support Heroes Fundamentals.
Omdat dit zo’n wezenlijk onderdeel is van wie we zijn, denken we er niet altijd over na en kost het ons geen moeite om dit mee te nemen in alles wat we doen. Het is de Superkracht van alle Your Support Heroes met wie we inmiddels samenwerken.
Servicegericht is een van onze fundamentals. Onze klanten kiezen voor ons omdat we begrijpen wat ze nodig hebben. Wij luisteren goed naar hen en dankzij de ervaring die wij zelf als ondersteuners hebben, bieden wij een samenwerking die voor beide partijen het beste werkt. Hierdoor zijn wij eerder dit jaar door een (of meer?) van onze klanten genomineerd voor de ‘Sterkste Schakel’. Een ondernemersprijs voor de meeste service- en klantgerichte ondernemers. Een mooie blijk van waardering als iemand iets wat voor ons vanzelfsprekend is als zo bijzonder wordt ervaren.
Stem op ons
Met deze nominatie zijn we natuurlijk al heel erg blij, maar – eerlijk is eerlijk – de prijs daadwerkelijk in de wacht slepen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Zeker omdat de andere genomineerden in onze categorie stuk voor stuk mooie ondernemers zijn. Vind jij dat wij de publieksprijs verdienen? Dan kun je hier op ons stemmen. De stembus sluit op 5 december om 13.00 uur, dus wacht niet te lang 😉
Wat de uitkomst ook zal zijn, wij blijven doen wat we doen, samen met onze Heroes. Want dat doen we goed!